نحوه فعال سازی اینترنت 3G ایرانسل
نود بروز شد 93/06/17
تاریخ : سه شنبه 2 / 6 / 1393
نویسنده : نقیب لله بابه خانی

  با اتمام انحصاری بودن خدمات نسل سوم شبکه تلفن همراه یا همان 3G توسط رایتل، ایرانسل و همراه اول شبکه پرسرعت 3جی را برای مشترکین خود راه اندازی میکنند در حال حاضر Irancell در بعضی از مناطق تهران این سرویس را تحت پوشش قرار داده است که بزودی در سراسر ایران قابل استفاده خواهد بود.

بدین ترتیب، بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت خود و یا پرداخت هرگونه هزینه راه‌اندازی یا فعالسازی، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، می‌توانید از کیفیت متمایز این خدمات بهره‌مند شوید. به یاد داشته باشید، علامت‌های 3G ،H+ ،H و حتی 4G و LTE روی نمایشگر تلفن همراه نشان می‌دهد که شما در شبکه اینترنت پهن باند همراه هستید.

مزایایی استفاده از اینترنت نسل سوم :

  • کاهش زمان در نقل و انتقال دیتا
  • امکان تبادل حجم وسیعی از اطلاعات از جمله ارسال ویدئو کلیپ و موسیقی، دسترسی به برنامه‌های کاربردی متنوع، بازی‌های آنلاین و غیره با چندین برابر سرعت و کیفیت نسبت به نسل‌های گذشته
  • کیفیت متمایز در شنیدن و دیدن فایل‌های صوتی و تصویری

تنظیمات خودکار فعال سازی سرویس 3G ایرانسل :

برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، کد*۱۳۰*۳*۶#را شماره گیری نمایید تا ظرف چند لحظه، تنظیمات برای شما ارسال شود. همچنین می توانید با کلیک بر اینجا تنظیمات مورد نظر را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که تمام گوشی‌هایی که تنظیمات GPRS بر روی انها انجام شده است، درصورت پشتیبانی از 3G، قابلیت کارکرد در این شبکه را دارا بوده و نیازی به انجام مجدد تنظیمات نیست.

تنظیمات دستی سرویس 3جی ایرانسل :

در اکثر دیوایس ها از روش بالا بصورت اتوماتیک تنظیمات را دریافت و نصب میکنند، اگر به هر علتی تنظیمات برای گوشی شما خودکار انجام نشد لازم است از طیق آموزش زیر آنرا بصورت دستی وارد کنید.

آموزش تنظیمات برای گوشی و تبلتهای نسخه 4 اندروید به بالا

وارد تنظیمات (Setting) گوشی شوید.

Andorid401_AndroidZoom_ir

گزینه بیشتر… (More…) را انتخاب نمایید.

Andorid402_AndroidZoom_ir

قسمت شبکه های تلفن همراه (Mobile networks) را انتخاب کنید.

Andorid403_AndroidZoom_ir

در این بخش گزینه داده ها فعال شد (Date enabled) می بایست تیک داشته باشد سپس بر روی گزینه دسترسی به نام نقاط یا نام های نقطه دستیابی (Access Point Names ) کلیک کنید.

Andorid404_AndroidZoom_ir

از طریق دکمه منو APN جدید (New APN) را انتخاب کنید.

Andorid405_AndroidZoom_ir

در پنجره باز شده در قسمت نام ( (Name کلمه Irancell-GPRS و در قسمت APN کلمه mtnirancell را تایپ کنید. (در برخی از گوشی‌ها می‌بایست در قسمت درگاه (port)، عدد ۸۰۸۰ قرار داده شود)

Andorid406_AndroidZoom_ir

از طریق دکمه منو گزینه ذخیره (Save) را انتخاب کنید.

Andorid407_AndroidZoom_ir

آموزش تنظیمات 3G برای گوشی‌های دارای سیستم عامل Android نسخه‌های قدیمی

وارد تنظیمات گوشی (Setting) شوید.

Andorid01_AndroidZoom_ir

قسمت بی سیم و شبکه (Wireless & Network) را انتخاب نمایید.

Andorid02_AndroidZoom_ir

زیر منوی شبکه های موبایل (Mobile Networks)را انتخاب کنید.

Andorid03_AndroidZoom_ir

گزینه نامهای نقطه دستیابی (Access Point Names) را انتخاب کنید.Andorid04_AndroidZoom_ir

در پنجره باز شده در قسمت نام ( (Name کلمه Irancell-GPRS و در قسمت APN کلمه mtnirancell را تایپ کنید و از طریق دکمه منو گزینه ذخیره (Save) را انتخاب نمائید. (در برخی از گوشی‌ها می‌بایست در قسمت درگاه (port)، عدد ۸۰۸۰ قرار داده شود)

Andorid05_AndroidZoom_ir

 



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی , اینترنت , تلفن همراه , سیستم عامل موبایل , اندروید , آی او اس , ویندوز فون , سیمیبان , بلک بری , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');